نماد سایت وبلاگ چانچو مطالبی متنوع در حوزه مسکن

آیا می توان در یک منطقه صنعتی خانه ساخت؟

آیا می توان در یک منطقه صنعتی خانه ساخت؟ خرید زمین خالی می تواند اقدامی مهیج باشد. اما اگر قبل از خرید نحوه تقسیم بندی ملک را بررسی نکنید ، ممکن است متوجه شوید که ساخت خانه رویایی یا افتتاح فروشگاه کوچک شما کاملاً ممنوع است.
فقط دانستن نام منطقه بندی زمین مانند مسکونی برای خانه ها یا تجاری برای مغازه ها و سایر موارد تجاری کافی نیست. شما همچنین باید دقیقاً بفهمید که چه مواردی در تعیین منطقه بندی اختصاص یافته مجاز است و بنابراین چه محدودیت هایی ممکن است در مورد شما به عنوان صاحب زمین اعمال شود.

آیا می توان در یک منطقه صنعتی خانه ساخت؟

منطقه بندی چیست؟

هدف از منطقه بندی معمولاً سازماندهی کاربری زمین برای حداکثر کارایی و زیست پذیری است. به عنوان مثال مشاغل صنعتی معمولاً هنگامی که در کنار هم قرار بگیرند (در یک منطقه صنعتی) کارآمدتر و موفق تر عمل می کنند ، و بیشتر مردم ترجیح می دهند در منطقه ای که استفاده های صنعتی ممنوع است ، خانه ای در ملک بسازند تا از این احتمال جلوگیری کنند ممکن است یک کارخانه متعفن و بلند در همسایگی آنها ظاهر شود.

تعیین منطقه بندی و کاربردهای مجاز در هر نامگذاری از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. تعیین منطقه بندی معمول ممکن است شامل موارد زیر باشد:

مناطق “مسکونی” که به خانه ها یا سایر واحدهای مسکونی اجازه می دهد.

مناطق “تجاری” که امکان فعالیت فروشگاه های خرده فروشی ، دفاتر ، رستوران ها ، تئاترها و غیره را فراهم می کند.

مکانهای “صنعتی” ، جایی که مشاغل تولیدی (کارخانه ها) مجاز هستند.

مکانهای “روستایی” برای مزارع و سایر زمینهای آزاد.

مناطق “تاریخی” ، حفاظت از سازه هایی که اهمیت تاریخی دارند.

مناطق “محیطی” که از مناطق حساس طبیعی محافظت می کنند.

مناطق “زیبا” ، تجویز اینکه چگونه ساختارها باید در منطقه ، منطقه بندی شده به نظر برسند.

آیا می توان در یک منطقه صنعتی خانه ساخت؟

به هر روشی که قصد توسعه یا استفاده از ملک را دارید باید با تمام مشخصات منطقه بندی قابل اجرا مطابقت داشته باشد ، بنابراین قبل از خرید قطعه زمینی که می خواهید در آن ملک خود را احداث کنید باید تمام نیازهای آنها را بررسی کنید.

به عنوان مثال ، تعیین منطقه بندی “روستایی” ممکن است فقط به ساخت یک خانه در ملک اجازه دهد یا تعداد و اندازه ساختمانهای فرعی را محدود کند. اگر زمین در یک منطقه “محیطی” قرار داشته باشد ، ممکن است ساخت و ساز در بخشهای خاصی از زمین ممنوع باشد ، یا ممکن است مجبور باشید زیستگاه حیوانات (مانند درختان یا علفزارهای موجود) را در زمین حفظ کنید. 

چگونه می توان از منطقه بندی یک ملک مطلع شد؟

فروشنده ملک یا در صورت وجود آژانس املاک و مستغلات باید بتواند منطقه بندی زمین را برای شما تعریف کند. همچنین تأیید آنچه به شما گفته می شود با مشاهده نقشه منطقه بندی منطقه ، یک سیاست عالی است. دفاتر ثبت اسناد و املاک که با استفاده از زمین و منطقه بندی کار می کنند احتمالاً می توانند نسخه ای از نقشه منطقه بندی قابل اجرا را در اختیار شما قرار دهند.

آیا می توان در یک منطقه صنعتی خانه ساخت؟

خرید و فروش ملک

مهارت داشتن در خرید و فروش املاک در مدت زمان کوتاه و بازاریابی در این شغل یک استعداد ذاتی و نهادینه در هر فرد نیست ، این مهارت با آموزش و تجربه بدست می آید.  امروزه با فراهم شدن بستر های فضای مجازی امکان خرید و فروش ملک برای هر شخص به صورت مستقل فراهم شده است و هر فرد حتی با دانش کم می تواند وارد این حوزه شود. سایت های درج آگهی املاک و مستغلات در دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده اند.

از طرفی با افزایش استفاده روزانه از موبایل و اینترنت، اولین جایی که افراد به دنبال رفع نیاز خود هستند، فضای آنلاین و سایت های اینترنتی است. از این رو ثبت آگهی در سایت های املاکی از راه های موثر در خرید و فروش املاک و مستغلات است.

سایت درج آگهی چانچو

سایت درج آگهی چانچو نیز با توجه به نیاز های همه افراد جامعه در این حوزه فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. شما می توانید با درج آگهی خود حال چه مالک یا بنگاه باشید، بسیار سریع خریدار واقعی خود را پیدا کنید و با در نظر داشتن موارد امنیتی وارد معامله شوید.

سایت چانچو خدمات درج آگهی املاک خود را به صورت حرفه ای و مجزا در دسته های ذیل فراهم کرده است، چنانچه شما قصد ، خرید یا فروش ، اجاره ، رهن ، تهاتر و مشارکت داشته باشید می توانید از طریق لینک های زیر به صفحه مورد نظر بروید :

آپارتمان

ملک کلنگی

خانه ی ویلایی

باغ ویلا

اتاق و سوئیت

اداری و تجاری

مغازه و غرفه

دفتر کار و مطب

زمین مسکونی و تجاری

زمین کشاورزی

زمین باغی

گلخانه و سردخانه

املاک صنعتی

انبار ، سوله ، سالن و پارکینگ

املاک دامداری ، طیور و آبزیان

رستوران ، تالار و سفره خانه

هتل ، متل ، هتل آپارتمان و مسافرخانه

کارخانه و کارگاه

معدن

 

خروج از نسخه موبایل