نماد سایت وبلاگ چانچو مطالبی متنوع در حوزه مسکن

احیای شهرک صنفی-صنعتی شیخ آباد

احیای شهرک صنفی-صنعتی شیخ آباد  : حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: برنامه‌های دادگستری استان در راستای منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلان قوه قضائیه و برنامه‌های ابلاغی ریاست محترم قوه قضائیه در مسیر حمایت از فعالیت‌های تولیدی، رفع موانع تولیدی و حفظ اشتغال است.

وی با اشاره به تعداد زیاد طرفین پرونده شهرک صنفی- صنعتی شیخ آباد که منجر به وقفه در فعالیت این مجموعه شده بود، تصریح کرد: یکی از تاکیدات رئیس قوه قضائیه رسیدگی سریع به پرونده‌های کثیرالاطراف است که استان البرز به دلیل فعالیت واحدهای مختلف تولیدی و تشکیل تعاونی‌های مسکن مبتلابه است.

احیای شهرک صنفی-صنعتی شیخ آباد

احیای شهرک صنفی-صنعتی شیخ آباد

این شهرک در سال 1380 شروع به احداث شده است ولی در سال 1390 با وجود توافق قبلی طرفین، سند به نام یک فرد صادر شد و با طرح پرونده‌های متعدد از سوی شخص مذکور و اعضاء تعاونی‌ها مشکلاتی برای تکمیل و بهره برداری حدود 2هزار واحد صنفی و تولیدی ایجاد شد.

وی افزود: دادگستری استان البرز پس از کسب اطلاع از مشکلات ایجاد شده برای فعالیت این مجموعه به موضوع ورود کرده و با پیگیری ویژه در نهایت در اوایل سال جاری حکم بدوی و در روزهای گذشته حکم دادگاه تجدیدنظر این پرونده صادر و بر مبنای آن با رای به ابطال سند رسمی فعلی، حفظ حقوق همه سهامداران ممکن شد.

با ادامه فعالیت این مجموعه و تکمیل حدود دو هزار واحدهای تولیدی در ماه‌های آینده شاهد اشتغال مستقیم بیش از هفت هزار نفر در این مجموعه خواهیم بود.

خرید و فروش ملک

مهارت داشتن در خرید و فروش املاک در مدت زمان کوتاه و بازاریابی در این شغل یک استعداد ذاتی و نهادینه در هر فرد نیست ، این مهارت با آموزش و تجربه بدست می آید.  امروزه با فراهم شدن بستر های فضای مجازی امکان خرید و فروش ملک برای هر شخص به صورت مستقل فراهم شده است و هر فرد حتی با دانش کم می تواند وارد این حوزه شود. سایت های درج آگهی املاک و مستغلات در دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده اند.

از طرفی با افزایش استفاده روزانه از موبایل و اینترنت، اولین جایی که افراد به دنبال رفع نیاز خود هستند، فضای آنلاین و سایت های اینترنتی است. از این رو ثبت آگهی در سایت های املاکی از راه های موثر در خرید و فروش املاک و مستغلات است.

سایت درج آگهی چانچو

سایت درج آگهی چانچو نیز با توجه به نیاز های همه افراد جامعه در این حوزه فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. شما می توانید با درج آگهی خود حال چه مالک یا بنگاه باشید، بسیار سریع خریدار واقعی خود را پیدا کنید و با در نظر داشتن موارد امنیتی وارد معامله شوید.

سایت چانچو خدمات درج آگهی املاک خود را به صورت حرفه ای و مجزا در دسته های ذیل فراهم کرده است، چنانچه شما قصد ، خرید یا فروش ، اجاره ، رهن ، تهاتر و مشارکت داشته باشید می توانید از طریق لینک های زیر به صفحه مورد نظر بروید :

آپارتمان

ملک کلنگی

خانه ی ویلایی

باغ ویلا

اتاق و سوئیت

اداری و تجاری

مغازه و غرفه

دفتر کار و مطب

زمین مسکونی و تجاری

زمین کشاورزی

زمین باغی

گلخانه و سردخانه

املاک صنعتی

انبار ، سوله ، سالن و پارکینگ

املاک دامداری ، طیور و آبزیان

رستوران ، تالار و سفره خانه

هتل ، متل ، هتل آپارتمان و مسافرخانه

کارخانه و کارگاه

معدن

خروج از نسخه موبایل