نماد سایت وبلاگ چانچو مطالبی متنوع در حوزه مسکن

ارزش گذاری زمین واحد‌های صنعتی در خراسان رضوی

ارزش گذاری زمین واحد‌های صنعتی در خراسان رضوی

 ارزش گذاری زمین واحد‌های صنعتی در خراسان رضوی : ارزش گذاری توسط شرکت شهرک‌های صنعتی به نحوی است که شاید ۲۰ تا ۳۰ درصد قیمت واقعی زمین باشد که این موضوع مورد اعتراض واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی در خراسان رضوی است.

رئیس دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در جلسه شورا در زمینه ارزیابی زمین واحدهای صنعتی در خراسان رضوی گفت:ارزش گذاری عرصه زمین واحد‌هایی که متقاضی وثیقه گذاری برای دریافت تسهیلات هستند، تا 30 درصد قیمت واقعی زمین باید ارزش گذاری شود ، و این با اعتراض واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی همراه است.
علی اکبر لبافی افزود: با توجه به اینکه این موضوع جنبه ملی دارد ، در قالب ستاد تدبیر حل نمی شود و پرونده مذکور باید از طریق شبکه بانکی کشور پیگیری شود. این نکته بسیار مهم است و در صورت حل بسیاری از مشکلات در زمینه تسهیلات بانکی بنگاه های اقتصادی مستقر در شهرک های صنعتی برطرف می شود.

ارزش گذاری زمین واحد‌های صنعتی در خراسان رضوی

وی ادامه داد: سیاست های بانک مرکزی در چنین موضوعاتی موثر است. ما باید یک کارشناسی کامل و قابل دفاع انجام دهیم تا در صورت طرح موضوع در سطح استانی و ملی بتوانیم از نظرات خود دفاع کنیم.

لبافی گفت: بنابراین بررسی این موضوع در یک کارگروه ویژه تحت مسئولیت انجمن مدیران صنعتی ضروری است و نتایج کار باید دقیق و کارشناسی شده باشد و مطالعات لازم برای زمین های دارای سند و بدون سند بررسی‌های لازم انجام  شود.

ما بر اساس نظرات 100 فعال اقتصادی استان تحقیقی انجام دادیم و در این تحقیق نحوه ادامه اشتغال و عدم تعدیل نیروی انسانی در زمینه حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهر را در حمل بار و مسافران بررسی کرده ایم .

خرید و فروش املاک در مدت زمان کوتاه

مهارت داشتن در خرید و فروش املاک در مدت زمان کوتاه و بازریابی در این شغل یک استعداد ذاتی و نهادینه در هر فرد نیست ، این مهارت با آموزش و تجربه بدست می آید.  امروزه با فراهم شدن بستر های فضای مجازی امکان خرید و فروش ملک برای هر شخص به صورت مستقل فراهم شده است و هر فرد حتی با دانش کم می تواند وارد این حوزه شود. سایت های درج آگهی املاک و مستغلات در دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده اند.

 ارزش گذاری زمین واحد‌های صنعتی در خراسان رضوی
ارزش گذاری زمین واحد‌های صنعتی در خراسان رضوی

از طرفی با افزایش استفاده روزانه از موبایل و اینترنت، اولین جایی که افراد به دنبال رفع نیاز خود هستند، فضای آنلاین و سایت های اینترنتی است. از این رو ثبت آگهی در سایت های املاکی از راه های موثر در خرید و فروش املاک و مستغلات است.

درج آگهی آنلاین املاک

سایت درج آگهی چانچو نیز با توجه به نیاز های همه افراد جامعه در این حوزه فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. شما می توانید با درج آگهی خود حال چه مالک یا بنگاه باشید، بسیار سریع خریدار واقعی خود را پیدا کنید و با در نظر داشتن موارد امنیتی وارد معامله شوید.

سایت چانچو خدمات درج آگهی املاک خود را به صورت حرفه ای و مجزا در دسته های ذیل فراهم کرده است، چنانچه شما قصد ، خرید یا فروش ، اجاره ، رهن ، تهاتر و مشارکت داشته باشید می توانید از طریق لینک های زیر به صفحه مورد نظر بروید :

آپارتمان

ملک کلنگی

خانه ی ویلایی

باغ ویلا

اتاق و سوئیت

اداری و تجاری

مغازه و غرفه

دفتر کار و مطب

زمین مسکونی و تجاری

زمین کشاورزی

زمین باغی

گلخانه و سردخانه

املاک صنعتی

انبار ، سوله ، سالن و پارکینگ

املاک دامداری ، طیور و آبزیان

رستوران ، تالار و سفره خانه

هتل ، متل ، هتل آپارتمان و مسافرخانه

کارخانه و کارگاه

معدن

خروج از نسخه موبایل