نماد سایت وبلاگ چانچو مطالبی متنوع در حوزه مسکن

شناسایی واحدهای صنعتی آلاینده آذربایجان‌غربی

شناسایی واحدهای صنعتی آلاینده آذربایجان‌غربی : 3 هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی در آذربایجان غربی به طور مستمر فعالیت می کنند که امکان پایش یک هزار و ۲۰۰ واحد وجود دارد  و ۵۰ درصد از این واحدها در شهرستان ارومیه قرار دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: بررسی ها نشان می دهد واحدهای صنعتی از شهر دور هستند و تاثیر چندانی بر میزان آلودگی ندارند ولی دود ناشی از گرمایش خانگی و دود خارج شده از اگزوز خودرو ها تاثیر زیادی دارد.

کارشناسان در جریان پایش‌های سه ماه یک‌بار که انجام می شود، فاضلاب، صوت و میزان آلایندگی هوا و خاک را بررسی می کنند و در کنار این اقدامات خود اظهاری واحد های صنعتی نیز بررسی می شود.

واحدهای صنعتی آلاینده آذربایجان‌غربی

شناسایی واحدهای صنعتی آلاینده آذربایجان‌غربی

مهران نظری ادامه داد: بررسی‌ها نشان می دهد صنایع فعال در این استان از سطح شهر دور هستند و تاثیر چندانی بر میزان آلودگی ندارند  ولی دود ناشی از گرمایش خانگی و دود خارج شده از اگزوز خودرو ها تاثیر زیادی دارد.

آلودگی ناشی از سوزاندن زباله و لاستیک خودرو ها نیز که در ایام سرد سال افزایش می یابد، مورد دیگری است که به شدت با عوامل آن برخورد می شود.

وی  با اشاره به آلاینده های عمده هوای استان، افزود: ریزگردها، پسماندهای بخش کشاورزی و صنعت و دود حاصل از تردد خودروهای فرسوده و غیراستاندارد از تهدیدات محیط زیست در آذربایجان غربی هستند که نیازمند توجه است.

با هدف  سنجش آلاینده ها و کمک به کاهش سطح آلایندگی آنها، سطح کیفی تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی در استان ارتقا داده شده و با ایجاد تحول در ساختار به کارگیری نیروی انسانی، کارشناسان متخصص در حوزه های آب، خاک و هوا فعال شده اند.

خرید و فروش ملک

مهارت داشتن در خرید و فروش املاک در مدت زمان کوتاه و بازاریابی در این شغل یک استعداد ذاتی و نهادینه در هر فرد نیست ، این مهارت با آموزش و تجربه بدست می آید.  امروزه با فراهم شدن بستر های فضای مجازی امکان خرید و فروش ملک برای هر شخص به صورت مستقل فراهم شده است و هر فرد حتی با دانش کم می تواند وارد این حوزه شود. سایت های درج آگهی املاک و مستغلات در دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده اند.

از طرفی با افزایش استفاده روزانه از موبایل و اینترنت، اولین جایی که افراد به دنبال رفع نیاز خود هستند، فضای آنلاین و سایت های اینترنتی است. از این رو ثبت آگهی در سایت های املاکی از راه های موثر در خرید و فروش املاک و مستغلات است.

سایت درج آگهی چانچو

سایت درج آگهی چانچو نیز با توجه به نیاز های همه افراد جامعه در این حوزه فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. شما می توانید با درج آگهی خود حال چه مالک یا بنگاه باشید، بسیار سریع خریدار واقعی خود را پیدا کنید و با در نظر داشتن موارد امنیتی وارد معامله شوید.

سایت چانچو خدمات درج آگهی املاک خود را به صورت حرفه ای و مجزا در دسته های ذیل فراهم کرده است، چنانچه شما قصد ، خرید یا فروش ، اجاره ، رهن ، تهاتر و مشارکت داشته باشید می توانید از طریق لینک های زیر به صفحه مورد نظر بروید :

آپارتمان

ملک کلنگی

خانه ی ویلایی

باغ ویلا

اتاق و سوئیت

اداری و تجاری

مغازه و غرفه

دفتر کار و مطب

زمین مسکونی و تجاری

زمین کشاورزی

زمین باغی

گلخانه و سردخانه

املاک صنعتی

انبار ، سوله ، سالن و پارکینگ

املاک دامداری ، طیور و آبزیان

رستوران ، تالار و سفره خانه

هتل ، متل ، هتل آپارتمان و مسافرخانه

کارخانه و کارگاه

معدن

خروج از نسخه موبایل