نماد سایت وبلاگ چانچو مطالبی متنوع در حوزه مسکن

صنعتی شدن کرمانشاه راهی سخت اما قابل تحقق

صنعتی شدن کرمانشاه راهی سخت اما قابل تحقق : دهه فجر امسال هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان طرح در کرمانشاه به بهره برداری رسید و کلنگ ساخت مهمترین پروژه سال های اخیر یعنی پتروشیمی اسلام آبادغرب نیز در این ایام به زمین زده شد که وزارت نفت نیم میلیون دلار برای ساخت آن سرمایه گذاری می‌کند.

طرح ۵۴۵ میلیون دلاری GTPP اسلام‌آبادغرب با هدف اجرای طرح‌های زنجیره ارزش تولید پلی‌پروپیلن از گاز طبیعی، در زمینی به مساحت ۵۴ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی زاگرس با دانش فنی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی احداث می‌شود که برای چهار هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم در دوران ساخت اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

صنعتی شدن کرمانشاه راهی سخت اما قابل تحقق

صنعتی شدن کرمانشاه راهی سخت اما قابل تحقق

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران افزود: روزانه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار مترمکعب گاز خوراک این مجتمع خواهد بود که بخش اعظم خوراک گاز این مجتمع از خط لوله ششم سراسری گاز از عسلویه و بخشی نیز از پالایشگاه ایلام تأمین خواهد شد.

طرح GTPP اسلام‌آبادغرب با مجموع ظرفیت سالانه ۹۶۰ هزار تن محصول در سه مرحله تبدیل گاز طبیعی به متانول با ظرفیت سالانه ۶۶۰ هزار تن، تبدیل متانول به پروپیلن با ظرفیت سالانه ۱۲۰ هزار تن و در نهایت تولید محصول ارزشمند پلی‌پروپیلن با ظرفیت سالانه ۱۲۰ هزار تن احداث می‌شود.

کرمانشاه اکنون ۲ مجتمع پتروشیمی دارد و با افتتاح سومین مجتمع علاوه بر ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و رفع بیکاری، می‌توان محصولات تولیدی این مجتمع ها را از طریق مرزهای رسمی به خارج از کشور صادر کرد.

کرمانشاه به واسطه فعالیت‌های خوبی که در سه سال اخیر در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری انجام شده بر روی ریل توسعه قرار گرفته و در صورت استمرار این روند می‌توان کرمانشاه را در آینده‌ای نزدیک یکی از استان های صنعتی کشور محسوب کرد.

خرید و فروش ملک

مهارت داشتن در خرید و فروش املاک در مدت زمان کوتاه و بازاریابی در این شغل یک استعداد ذاتی و نهادینه در هر فرد نیست ، این مهارت با آموزش و تجربه بدست می آید.  امروزه با فراهم شدن بستر های فضای مجازی امکان خرید و فروش ملک برای هر شخص به صورت مستقل فراهم شده است و هر فرد حتی با دانش کم می تواند وارد این حوزه شود. سایت های درج آگهی املاک و مستغلات در دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده اند.

از طرفی با افزایش استفاده روزانه از موبایل و اینترنت، اولین جایی که افراد به دنبال رفع نیاز خود هستند، فضای آنلاین و سایت های اینترنتی است. از این رو ثبت آگهی در سایت های املاکی از راه های موثر در خرید و فروش املاک و مستغلات است.

سایت درج آگهی چانچو

سایت درج آگهی چانچو نیز با توجه به نیاز های همه افراد جامعه در این حوزه فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. شما می توانید با درج آگهی خود حال چه مالک یا بنگاه باشید، بسیار سریع خریدار واقعی خود را پیدا کنید و با در نظر داشتن موارد امنیتی وارد معامله شوید.

سایت چانچو خدمات درج آگهی املاک خود را به صورت حرفه ای و مجزا در دسته های ذیل فراهم کرده است، چنانچه شما قصد ، خرید یا فروش ، اجاره ، رهن ، تهاتر و مشارکت داشته باشید می توانید از طریق لینک های زیر به صفحه مورد نظر بروید :

آپارتمان

ملک کلنگی

خانه ی ویلایی

باغ ویلا

اتاق و سوئیت

اداری و تجاری

مغازه و غرفه

دفتر کار و مطب

زمین مسکونی و تجاری

زمین کشاورزی

زمین باغی

گلخانه و سردخانه

املاک صنعتی

انبار ، سوله ، سالن و پارکینگ

املاک دامداری ، طیور و آبزیان

رستوران ، تالار و سفره خانه

هتل ، متل ، هتل آپارتمان و مسافرخانه

کارخانه و کارگاه

معدن

خروج از نسخه موبایل