نماد سایت وبلاگ چانچو مطالبی متنوع در حوزه مسکن

8 نوع مختلف مالکیت صنعتی

8 نوع مختلف مالکیت صنعتی : آیا شما به دنبال یک ملک صنعتی هستید اما از تفاوت بین انواع ملک ها کاملا مطمئن نیستید؟ در اینجا چند شرح مختصر از هشت نوع اصلی مالکیت صنعتی آورده شده است:

8 نوع مختلف مالکیت صنعتی

1. انبار یا ساختمانهای توزیع

این ساختمان ها از 50،000 تا صدها هزار فوت مربع در یک ساختار یک طبقه که عمدتا برای انبار و توزیع موجودی تجارت استفاده می شود ، هستند. آنها همچنین دارای سقف 60 فوت و همچنین اسکله های بارگیری بیشمار ، درهای کامیون رو و پارکینگ های بزرگ برای جای دادن نیمه تریلرها هستند. ممکن است فضای اداری کمی داشته باشند و با اتومبیل های ریلی سرویس دهی شوند.

2. ساختمانهای تولیدی (معروف به ساختمانهای سنگین صنعتی)

این امکانات برای قرار دادن تجهیزات ویژه ای است که برای تولید کالا یا مواد استفاده می شود. آنها معمولاً دارای ظرفیت بالای سه فاز و توان الکتریکی هستند ، این ویژگی ها همچنین ممکن است شامل کانال های سنگین ، خطوط فشار هوا یا آب ، کانال های باس ، سیستم های تهویه و اگزوز با ظرفیت بالا ، تخلیه کف ، مخازن ذخیره و جرثقیل باشد.

8 نوع مختلف مالکیت صنعتی

3. انبارهای سردخانه

این خصوصیات تخصصی صنعتی مجهز به نگهداری ظرفیت زیادی فضای سردخانه و یا فریزر هستند و به طور معمول به عنوان یک مرکز توزیع محصولات غذایی استفاده می شود.

4. مخابرات یا مراکز میزبانی داده (معروف به مراکز سوئیچینگ ، مراکز سایبری ، امکانات میزبانی وب ، مراکز مخابراتی)

این ساختمانهای صنعتی بسیار تخصصی در نزدیکی خطوط اصلی ارتباطات اصلی قرار دارند تا امکان دسترسی به یک منبع تغذیه بسیار بزرگ و زائد را فراهم کنند که قادر به تأمین سرورهای رایانه ای گسترده و تجهیزات سوئیچینگ مخابرات است. آنها معمولاً دارای صفحات کف تقویت شده برای تحمل وزن تجهیزات و همچنین ژنراتورهای پشتیبان و HVAC تخصصی هستند.

5. ساختمانهای فلکس

این نوع ساختمان می تواند طیف وسیعی از کاربری را شامل شود ، معمولاً بیش از یک مورد در یک مرکز ، از جمله فضای اداری ، تحقیق و توسعه ، خرده فروشی نمایشگاه ، تحقیق و توسعه تولید سبک و حتی کاربردهای کوچک و انبار. آنها معمولاً از سقفهای پایین تر (زیر 18 فوت) و فضای اداری بیشتر از انواع دیگر ملک صنعتی برخوردارند.

6. ساختمانهای سبک سازی

تولید سبک که نیاز فضای گسترده ای از نیازهای فضایی معمولاً تأمین شده توسط ساختمانهای صنعتی نیست ، می تواند در ساختمانهای انعطاف پذیر صورت گیرد.

7. ساختمانهای تحقیق و توسعه

صنایع با فن آوری بالا ، مانند رایانه ، الکترونیک و بیوتکنولوژی ، ساختمانهای فلکس را ترجیح می دهند زیرا طیف وسیعی از کاربردها را در یک مکان شامل فضای اداری ، ساخت و انبار ارائه می دهند. امروزه ، بسیاری از این فضاها با محوطه سازی ، طراحی معماری مشترک و فضای پارکینگ و فضای باز به پارکهای تجاری مانند دانشگاه تبدیل می شوند.

8. ساختمانهای نمایشگاه

ساختمانهای نمایشگاه ، فضای نمایش خرده فروشی را با ذخیره سازی و توزیع گسترده در محل ترکیب می کنند. این ساختمانها معمولاً تا 50٪ از فضای اختصاص یافته به فروش را شامل می شوند.

خرید و فروش ملک

مهارت داشتن در خرید و فروش املاک در مدت زمان کوتاه و بازاریابی در این شغل یک استعداد ذاتی و نهادینه در هر فرد نیست ، این مهارت با آموزش و تجربه بدست می آید.  امروزه با فراهم شدن بستر های فضای مجازی امکان خرید و فروش ملک برای هر شخص به صورت مستقل فراهم شده است و هر فرد حتی با دانش کم می تواند وارد این حوزه شود. سایت های درج آگهی املاک و مستغلات در دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده اند.

از طرفی با افزایش استفاده روزانه از موبایل و اینترنت، اولین جایی که افراد به دنبال رفع نیاز خود هستند، فضای آنلاین و سایت های اینترنتی است. از این رو ثبت آگهی در سایت های املاکی از راه های موثر در خرید و فروش املاک و مستغلات است.

سایت درج آگهی چانچو

سایت درج آگهی چانچو نیز با توجه به نیاز های همه افراد جامعه در این حوزه فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. شما می توانید با درج آگهی خود حال چه مالک یا بنگاه باشید، بسیار سریع خریدار واقعی خود را پیدا کنید و با در نظر داشتن موارد امنیتی وارد معامله شوید.

سایت چانچو خدمات درج آگهی املاک خود را به صورت حرفه ای و مجزا در دسته های ذیل فراهم کرده است، چنانچه شما قصد ، خرید یا فروش ، اجاره ، رهن ، تهاتر و مشارکت داشته باشید می توانید از طریق لینک های زیر به صفحه مورد نظر بروید :

آپارتمان

ملک کلنگی

خانه ی ویلایی

باغ ویلا

اتاق و سوئیت

اداری و تجاری

مغازه و غرفه

دفتر کار و مطب

زمین مسکونی و تجاری

زمین کشاورزی

زمین باغی

گلخانه و سردخانه

املاک صنعتی

انبار ، سوله ، سالن و پارکینگ

املاک دامداری ، طیور و آبزیان

رستوران ، تالار و سفره خانه

هتل ، متل ، هتل آپارتمان و مسافرخانه

کارخانه و کارگاه

معدن

خروج از نسخه موبایل