نماد سایت وبلاگ چانچو مطالبی متنوع در حوزه مسکن

مصالح ساختمانی قیمت مسکن را صعودی میکند

مصالح ساختمانی قیمت مسکن را صعودی میکند

مصالح ساختمانی قیمت مسکن را صعودی میکند

مصالح ساختمانی قیمت مسکن را صعودی میکند : عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن می‌گوید، نبود نظارت توسط سازمان‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان موجب شده تا وضع نابسامان کنونی در بازار مصالح ساختمانی حاکم باشد. محمد علی ربانی ، عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن در این رابطه گفت: قیمت مصالح ساختمانی تاکنون کاهش نیافته و حتی قیمت برخی از مصالح ساختمانی در کشور مانند میلگرد از قیمت‌های جهانی بالاتر است. وی در ادامه افزود: با توجه به شیب تندی که گرانی مصالح در پیش‌ روی خود دارد، انتظار می‌رود قیمت مصالح ساختمانی در سال 1400 رو به افزایش باشد.

عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن با بیان اینکه عوامل متعددی در هزینه‌های ساخت مسکن موثر است، تصریح کرد:‌ «بعد از گرانی زمین، دومین عامل رشد بی‌سابقه مسکن «گرانی مصالح ساختمانی» است.

او تاکید کرد: تا زمانی که مصالح ساختمانی با نرخ متعادل و قابل قبولی به دست سازنده و مصرف‌کننده برسد می‌توان قیمت مسکن را نیز مدیریت کرد در غیر این صورت با افزایش و نوسانات بازار دلار و عدم مدیریت برخی مسائل قیمت هزینه‌های تولید مسکن نیز بالا می‌رود.

ربانی عنوان کرد: قیمت میلگرد در بازار از نرخ‌های جهانی بالاتر است و قیمت جهانی آن حدود 3 هزار تومان ارزان‌تر است این در حالی است که میلگرد در بورس عرضه می‌شود، اما با وجود عرضه در بورس فضایی رانتی وجود دارد که موجب شده قیمت این محصولات برای تولیدکنندگان داخلی بیش از نرخ‌های جهانی تمام شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که قیمت مواد اولیه آهن و فولاد در کشور با انرژی ارزان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، اما مافیا در بسیاری از بازارهای کالایی از جمله بورس کالا، موجب شده تا کارخانه‌ها وضعیت بازار را در دست بگیرند.

خرید و فروش ملک

مهارت داشتن در خرید و فروش املاک در مدت زمان کوتاه و بازاریابی در این شغل یک استعداد ذاتی و نهادینه در هر فرد نیست ، این مهارت با آموزش و تجربه بدست می آید.  امروزه با فراهم شدن بستر های فضای مجازی امکان خرید و فروش ملک برای هر شخص به صورت مستقل فراهم شده است و هر فرد حتی با دانش کم می تواند وارد این حوزه شود. سایت های درج آگهی املاک و مستغلات در دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده اند.

از طرفی با افزایش استفاده روزانه از موبایل و اینترنت، اولین جایی که افراد به دنبال رفع نیاز خود هستند، فضای آنلاین و سایت های اینترنتی است. از این رو ثبت آگهی در سایت های املاکی از راه های موثر در خرید و فروش املاک و مستغلات است.

سایت درج آگهی چانچو

سایت درج آگهی چانچو نیز با توجه به نیاز های همه افراد جامعه در این حوزه فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. شما می توانید با درج آگهی خود حال چه مالک یا بنگاه باشید، بسیار سریع خریدار واقعی خود را پیدا کنید و با در نظر داشتن موارد امنیتی وارد معامله شوید.

سایت چانچو خدمات درج آگهی املاک خود را به صورت حرفه ای و مجزا در دسته های ذیل فراهم کرده است، چنانچه شما قصد ، خرید یا فروش ، اجاره ، رهن ، تهاتر و مشارکت داشته باشید می توانید از طریق لینک های زیر به صفحه مورد نظر بروید :

درج آگهی رایگان آپارتمان

درج آگهی ملک کلنگی

درج آگهی رایگان خانه ی ویلایی

درج آگهی رایگان باغ ویلا

درج آگهی رایگان اتاق و سوئیت

درج آگهی رایگان اداری و تجاری

درج آگهی رایگان مغازه و غرفه

درج آگهی رایگان دفتر کار و مطب

درج رایگان آگهی زمین مسکونی و تجاری

درج آگهی رایگان زمین کشاورزی

درج آگهی رایگان زمین باغی

درج آگهی رایگان گلخانه و سردخانه

درج رایگان آگهی املاک صنعتی

درج آگهی رایگان انبار ، سوله ، سالن و پارکینگ

درج آگهی رایگان املاک دامداری ، طیور و آبزیان

درج اگهی رایگان رستوران ، تالار و سفره خانه

درج آگهی هتل ، متل ، هتل آپارتمان و مسافرخانه

درج آگهی کارخانه و کارگاه

درج آگهی رایگان معدن

خروج از نسخه موبایل